fredag den 20. september 2013

Jeg er flyttet.......

 En lang blogpause og samtid scrappause..... sommeren er gået med at få pakket alt i flyttekasser og sendt det hele til opbevaring. Vi havde en måned som hjemløse inden vi 1-9 overtog vores nye hjem.

Vi har købt en villalejlighed i dette skønne gamle hus fra 1896. Vi bor 1+2 sal og tårnet er vores...., og vi har vores egen have :-) der er den skønneste udsigt, huset ligger tilbagetrukket fra vejen, så det er kun beboerne, der kommer her. Det er så skønt.
Jeg regner med, at få resten pakket ud i efterårsferien.... bare rolig ungerne er pakket ud, og er glade for deres nye værelser.

Jeg skal helt sikkert have scrappet et album om vores flytning med billeder fra den gamle lejlighed, flyttekasser og nu det nye sted.
Håber at kunne begynde snart at opdatere bloggen lidt igen....
 
 
 
 
 
God weekend til alle Jer kreative sjæle.

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ej hvor ser det bare ud til og være et lækkert hus, og et lækkert sted..

Dortesjs sagde ...

waue super lækker bolig.tillykke med den

morkaren sagde ...

Nej et spændene hus, ligger det også i Ordrup, stort Tillykke med det Mette. knus morkaren.

Jette W sagde ...

Det ser rigtigt spændene ud.
Det bliver dejligt at komme på plads for jer allesammen.
Tillykke med den nye villa lejlighed :)

kortmager sagde ...

hvor ser det bare spændende ud, det hus! Tillykke!

Gitte sagde ...

Tillykke med jeres nye hus. Hvor ser det skønt ud. Godt billede af børnene.:)
Rigtig dejlig weekend.:)

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Jeg har altid syntes, det var spændende, når man flyttede i nyt - måske fordi det betyder et nyt kapitel.
Glæder mig til du får gang i bloggen igen, for jeg er vild med dine indlæg. Synes, det er fantastiske farver, du har gang i, og som jeg virkelig er blevet smittet af :)
Knus

Linda sagde ...

Fedt at du fandt din pc:-)
Så vi kan se hvordan det går.

God søndag

Charlie sagde ...

Sikke et fint hus - og dejligt at se/høre fra dig/jer igen. Fortsat god fornøjelse med flytning og indretning og DEJLIGT at høre de søde små er pakket ud. =0)

Related Posts with Thumbnails