tirsdag den 25. maj 2010

Glæder mig til SAM

Jeg har simpelthen ikke haft tid til noget kreativt i alt for lang tid. Derfor glæder jeg mig ekstra meget til SAM i weekenden. Jeg glæder mig til at få lavet noget scrap, og ikke mindst til at være sammen med en masse skønner tøser, som deler den sammen passion for denne hobby.
Ses vi til Scrap a Mania ?
I Ida Sophies vuggestue fik jeg et ark, gult, grønt og brunt karton med hjem og skulle lave et stamtræ, som børnene har hængende på stuen. Der måtte jeg lige have lidt hjælp fra Quick Kutz :-)

Nu må det gerne snart blive weekend.....

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er et rigtig flot stamtræ. Det vil de helt sikkert beundre meget i vuggestuen, og Ida Sophie vil få meget glæde af det.
Vi ses til SAM. Jeg glæder mig også ; )

Marianne sagde ...

Hvor er dit træ blevet super flot!!!

Charlie sagde ...

SÅDAN - det kan da ikke være finere!! og JEPS glæder mig også HELT vildt til SAM - vi ses.

Anonym sagde ...

Super lækkert træ. Så fint er de nok ikke vant til at forældrerne gør det:)

Jeg kommer forbi på SAM om søndagen for at handle.

Marie sagde ...

jeg kommer desværre ikke til sam, skal på arbejde :(

super flot stamtræ, det bliver hun stolt af at have hængende :)

Gitte sagde ...

Ej et flot stamtræ du har lavet ned til vuggestuen.
Jeg skal forbi SAM imorgen for at shoppe lidt. Jeg vil se om jeg kan finde dig. Det kunne være hyggeligt at hilse på dig.:)
Men du må ha' en skøn scrapweekend

Related Posts with Thumbnails